zaterdag 8 augustus 2009

Vrij gezellig gebeuren




Amai, deze morgen te vroeg wakker gemaakt door mijn vrouw in spe omdat ze zo zenuwachtig was voor haar laatste grote feest als ongehuwde vrouw; haar vrij gezellen dag/avond/weekend (ik weet het zelf ook nog niet). Een rond gevormde postbode diende zich aan en heeft mijn Saar gekidnapt... ik ben benieuwd waar ze naar toe zullen gaan en wat die bende met haar zal aanvangen! Als ze zich maar goed amuseren!
Op algemeen verzoek, heb ik gisterenavond ook nog enkele foto's getrokken van het moedertje in spe. Rond en gezond zoals jullie kunnen zien. Den Eddie stampt er lustig op los, voelt zich goed in zijn nestje en zal zich vandaag ook wel ferm amuseren denk ik!

De trouw nadert! Er zijn nog duizend en één dingen te doen, maar wij zullen er klaar voor zijn! Hou jullie een dezer nog verder op de hoogte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten