vrijdag 14 augustus 2009

Nog twee weken en één dag: wat staat er nog te doen?

Stap voor stap en dag na dag, komen wij dichter bij ons groot moment. De lijstjes van duizend-en-één-dingen-nog-af-te-werken, slinken beetje bij beetje. De zenuwen beginnen op te komen, want het scenario van die dag is al honderd keer door ons hoofd afgespeeld.

Wat is er nog zoal af te werken:
Het trouwkleed van Saar dient nog volledig aangepast te worden aan haar buik met alle pasbeurten tot gevolg, mijn kostuum is alvast klaar, het bloemenmeisje is klaar, maar de DJ, onze kok moeten nog hun laatste afspraken krijgen. Onze fotografe en ceremoniemeester kennen het script, onze misboekjes daarentegen moeten nog afgewerkt worden. Morgen is de deadline voor de genodigden, maandag wordt de zaal op de hoogte gebracht van de aantallen. Attributen moeten nog worden gekocht. Huwelijksbelofte is afgelegd, notaris ondertekend, gemeente op de hoogte gebracht. Het begint al ergens op te lijken.

Eén ding ontbreekt nog: onze openingsdans! Dringend werk van maken dus. Ik voel het schaamrood op mijn wangen al opkomen bij de gedachte dat een hele bende vol verwachting naar onze danskunsten zit te kijken. Laat één ding zeker zijn: dansen is niet mijn ding! Als er suggesties zijn voor een zwoele openingsdans, let us know! Hehe...

Morgen staat er mij nog wat te wachten. Een bende japers heeft snode plannen met mij, ik voel dat als ik in de buurt kom: er hangt electriciteit in de lucht. Menig lachje en opgesteven lippen verraden dat ik het één en ander mag verwachten. Jongens: "Hou het leuk!". Ik breng verslag uit maandagochtend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten