zaterdag 29 augustus 2009

Het is zover!

Het is zover! Wij trouwen vandaag. Toen ik vanochtend door het raam keek, zag ik dat het goed was. De zon schijnt, de hemel is blauw, ideaal weer om te trouwen.

Ik heb gisteren mijn laatste avond als ongehuwd jonkman beleefd. Ben Saar gaan afzetten bij haar thuis, waar zij verder in de watten gelegd werd door haar zus, mama en papa. Het moment voor mij om eens rustig te ontspannen met een frisse pint. Moet wel zeggen dat toen ik eveneens deze morgen naar beneden kwam, trof ik een ware ravage aan. Mijn vrienden drinken te veel... ;)

Nu het bruidsboeket ophalen, scheren, een doucheke pakken en wegwezen!

1 opmerking:

  1. Maak er een geweldige dag van Tom en Saar! Ik kan er heel spijtig genoeg niet bij zijn wegens een belangrijk herexamen deze maandag! Erg jammer! Via deze weg wil ik jullie wel alle voorspoed wensen met jullie samen zijn en met het kleine boeleke!

    We zien ons nog!

    Groeten,

    Auke & Mia

    BeantwoordenVerwijderen