woensdag 24 juni 2009

Rond en gezond

Gisteren, dinsdag 23 juni, een dag om naar uit te kijken: het bezoek aan de gynaecoloog! Spannend, want wij zouden meer weten van onze kleine snuiter. 10 vingertjes, 10 teentjes, 2 oren (à la Saar), normale beentjes en armpjes, normale hersenen, normale hartwerking... eigenlijk: alles er op en er aan! En ja: wij weten wat te verwachten: een jongen of een meisje! Wij zijn allebei bijzonder gelukkig, maar wij willen jullie in spanning houden tot eind oktober/begin november. Het gokken kan beginnen... Ik zal een schriftje openen waarin iedereen zijn gok in kan wagen voor 50 cent. Je dient de datum, het geslacht en het gewicht te raden. Al het geld gaat in een pot; en hij/zij die wint krijgt het geld!

Nog iets speciaals: Je kon zelfs zijn/haar snoetje zien, een schattig gezichtje. Op bepaald moment moest hij/zij zelfs geeuwen: het mondje wagewijd opengesperd - prachtig gewoon!

Met Saar is alles prima. Ze verkeerd in topvorm, wordt stilaan ronder en ronder en straalt van geluk! Als zij gelukkig is, ben ik dat ook...

Nu back to work en het verder voorbereiden van ons GEMAAN feest!

2 opmerkingen:

  1. Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar een up-to-date foto? De zwangerschap laat zich intussen waarschijnlijk wel aftekenen...
    Ik hoop dat de voorbereidingen voor het trouwfeest vlot verlopen!
    Groetjes,

    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar een up-to-date foto?

    BeantwoordenVerwijderen