woensdag 10 juni 2009

Druk...werk

Jawel, wij werken nog steeds door achter de schermen aan een geslaagde dag. Niet te geloven hoeveel tijd er steekt in het maken van uitnodigingen, de misboekjes, onderhandelen met de DJ, de kok, teksten schrijven, adressen verzamelen... Allemaal druk werk, maar het zal de moeite waard zijn!
Trouwens binnenkort hebben wij meer nieuws van onze spruit. Alles gaat goed, Saar voelt zich lekker in haar vel, dus dat zit mee. Wij weten nog niet of het een jongen of een meisje zal zijn, wij zijn oho zo benieuwd. Ik denk dat het een jongen is en Saar een meisje. Jullie zullen wel nog moeten wachten tot 1 november om meer te weten... Ik werd trouwens eergisteren heel vroeg wakker toen ik in mijn rug een vreemde beweging voelde. Ik lag tegen Saar aangerold in ons grote bed, kon niet meer slapen want er was iemand die tegen mij aan het duwen was, ik sloeg vol verstomming van ongeloof en kon uiteraard niet meer slapen: 't was 'den eddie' (zoals sommigen hem/haar noemen). Als dat nu al zo spannend is, wat gaat dat binnenkort wel niet geven? Keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten