dinsdag 26 mei 2009

Met hak, zonder hak, open, halfopen, laarsjes, parelmoer of eerder grijs... Je hebt ze in alle soorten. Trouwschoenen. Probeer ze maar eens te vinden op een namiddagje met smalle platvoeten, steunzolen en een maat 41: een ramp! Maar ik blijf optimistisch, ooit zal ik dat blinkende paar tegenkomen waarin mijn voeten zich die ene hele dag goed in zullen voelen.
Tot zover de schoenenhistorie.

Deze week is mijn kleed in de winkel binnengekomen. Weliswaar voor iemand met een taille van 38... een beetje te klein voor een zwangere buik.
De winkel was nochtans op de hoogte van de mogelijke zwangerschap, maar blijkbaar konden ze niet wachten om de order door te geven...
Jammer voor hun, maar ik mag deze zaterdag opnieuw mijn maten laten opnemen. (Voor de laatste keer!) Een week voor de trouw zal mijn kleed de winkel binnenkomen en zal de naaister ervoor zorgen de het helemaal gegoten zit. --> Dit wordt nog spannend!

Andere realisaties zoals de mis, de uitnodigingen enz. worden stilaan dringender...
Ook hier worden de eerste pasjes de komende weken voor gezet. Uiteraard kunnen jullie hiervan de vorderingen volgen...

1 opmerking: